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Leopoldo Capriles-Ergüe

Universidad de la Vida

 

The photographs of the destinations also proved to be fundamental in persuasion for the choice of the destination. This was assured by 93.12% of the respondents, while 66.66% consider that these pictorial resources are not usually totally correct with respect to the reality of the destination chosen (Romero-Rodríguez, 2012; Romero-Rodríguez, Aguaded & Gadea, 2015; Romero, 2013).

Although in the two previous results, the first that shows an inconsistency between the value given to comments knowingly being biased and manipulated and the second that shows an influence of pre-valued photographs also as not in accordance with reality (Romero-Rodríguez, Gadea & Hernández-Díaz, 2015; Romero-Rodríguez, 2011), seems to indicate with Clarity that the factor speed and comfort in the process of decision of purchase premium on a conscious and exhaustive operation. In fact, the qualitative results of the present study show that the "velocity", "simplicity" and "effectiveness" positive rating codes emerged in an integrative hermeneutic unit called "comfort", which accounted for 55.76% of all valuation , Which allows us to see that the process of purchase through mobile applications is mostly an operation not reasoned, but dependent on the classifications, comments and photographic resources of the destination to choose(Romero-Rodríguez, Torres-Toukoumidis & Aguaded, 2017; Torres-Toukoumidis, Romero-Rodríguez, De-Casas-Moreno & Aguauded, 2017; Romero-Rodríguez, De-Casas-Moreno, Torres-Toukoumidis, 2016).

References

 

Romero-Rodríguez, L. (2012). La desinformación en la nueva aldea global. Comunicación, 159-160.

Romero-Rodríguez, L.M., Aguaded, I. Gadea, W. (2015). De la demonización a la polarización: un análisis desde el discurso digital del gobierno y la oposición venezolana. Argos, 32(62), 97-117.

 

Romero, L. (2013). Hacia un estado de la cuestión de las investigaciones sobre desinformación / misinformación. Correspondencia & Análisis, 3(3), 319-342.

 

Romero-Rodríguez, L., Gadea, W., Hernández Díaz, G. (2015). Incidencia de la diversificación del ecosistema comunicativo en la sobresaturación informativa. Comunicación. Estudios Venezolanos de la Comunicación, 171-172, 24-33.

Romero Rodríguez, L.M. (2011). La manipulación informativa y la desinformación: la anomia de los receptores y el fomento de las víctimas propiciatórias. Universidad de Almería–Facultad de Humanidades, Máster en Comunicación Social

Romero-Rodríguez, L.M., Torres-Toukoumidis, Á., Aguaded, I. (2017). Ludificación y educación para la ciudadanía. Revisión de las experiencias significativas. Educar, 53(1), 109-128.

Romero-Rodríguez, L.M., Torres-Toukoumidis, Á., Aguaded, I. (2017). Métodos de censura en regímenes autocráticos intermedios: estudio de caso de países iberoamericanos 2000-2016. Revista ESPACIOS, 38(28).

Torres-Toukoumidis, A., Romero-Rodríguez, L.M., De-Casas-Moreno, P., Aguaded, I. (2017). Construcción del discurso bélico desde las agencias internacionales de noticias: Estudio de Caso Atentados del 13 de noviembre de 2015. Revista Mediterránea de Comunicación/Mediterranean Journal of Communication, 8(1), 121-135.

Romero-Rodríguez, L.M., De-Casas-Moreno, P., Torres-Toukoumidis, A. (2016). Dimensions and Indicators of the Information Quality in Digital Media. Comunicar, 24(49), 91-100.

 

 

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